Voorzorgsmaatregelen

Hieronder treft u een aantal tips aan die de gezondheid bevorderd en het helpt met het voorkomen van lichamelijke klachten.

Rug:

Zorg voor een stoel met de juiste hoogte en de juiste onderrug ondersteuning die een natuurlijke lichaamshouding biedt. Wanneer u een stoel gebruikt waar u niet voldoende ondersteuning biedt aan uw rug, ontstaan er al gauw rugklachten in de onderrug.

Energie:

Het gebruiken van energie drankjes, koffie of andere cafeïne en suiker rijke drankjes is niet verboden, maar is alles behalve goed voor de gezondheid. Het kunstmatig wakker blijven dankzij energie consumptiewaren is afzien voor uw lichaam.

Lichte aanraking:

Gebruikt u een joy stick voor het spelen van spelletjes of misschien een muis en toetsenbord om uw computer of console mee te bedienen? Denk eraan dat u de knoppen van het betreffende invoerapparaat niet te strak indrukt. Uw handen en vingers moeten ontspannen het invoerapparaat bedienen.

Ogen:

Tijdens het spelen van spelletjes is het belangrijk dat u nu en dan weg kijkt van het scherm. Het beeldscherm straalt een hoge lume aan licht uit hen kan tijdens langdurig gebruik de ogen ernstig beschadigen. Probeer na 15 a 20 minuten een spelletje te hebben gespeeld uw ogen enkele minuten te laten rusten

Polsen:

Afhankelijk van de positie tijdens het gamen(liggend, zittend, staand) is bij allen belangrijk uw polsen recht te houden. Uw vingers licht gebogen en uw polsen recht en ontspannend is de juiste wijze van bediening.

Lees hier nog eens 50 tips in vogelvlucht.

 
UFC Undisputed 3